perjantai 1. tammikuuta 2010

Miks mun raketti ei räjähtäny?

Hyvääää uuttavuotta 2010 (okei ompa outoo kirjottaa!!) kaikille :) Olin juhlistamassa vuodenvaihdetta ihan parhaassa seurassa Helsingissä. Ensin oltiin Isan luona ja sitten lähdettii Lauttasaareen Tommille. Ilta sisälsi Tortilloita, kauppakärryjen kanssa mäenlaskuyritystä, epäonnistuneen raketin sytytyksen ja juomakisahäviön yms. Mä siis vihaaaaan yli kaiken ilmapalloja ja raketteja ja lähtölaukauksia -käytännössä kaikkea mistä lähtee kova ääni! Ja sitten sen ainoan kerran ku lähettää sen yhden raketin ilmoille ni se jää siihen hankeen vaan sojottamaan!!! No kyllä mä sille raketille aika kovan saarnan siellä 15asteen pakkasessa pidinkin :D


Jompe osti mulle The Soundsin keikalta paidan. Love it!
Image Hosted by ImageShack.us

Katottiin muutama jakso maailman ympäri 80päivässä! Huippusarja
Image Hosted by ImageShack.us

Pitäähän sitä nyt illassa aina yks magneettiteksti vääntää
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Illalla mulla oli päällä Vilan diskopallomekko!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

... Ja Beben korkkarit
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ja tähän onki hyvä lopettaa :D

Takaisin OTH:n 6kauden kimppuun!


-Sara

20 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jee tosi kiva et perustit tän! ja vihdoin nään kuvatki ku et käytä enää tinypiciä! jej :-)

Anonyymi kirjoitti...

IHANA mekko!!! ootko ostanut sen vilasta vai tilannut nelly.com sivulta? :)

Elina kirjoitti...

Oho toi mekko on upea! Kieltämättä hienoin kaikista niistä lukuisista Balmain-tyylisistä mekoista joita oon nähny. :)

Iina-Maria kirjoitti...

Oi, very nice discopallomekko! Näyttää tosi hyvältä. :-)

joh4nn4 kirjoitti...

eikä, toi matka maailman ympäri oli mun ihan lempparisarja pienempänä!!! just yks päivä mietin että saakohan kyseistä sarjaa DVD:llä ja näköjään saa! onks tossa siis ihan kaikki jaksot? tiedätkö mistä ostettu? pitää alkaa metsästää!

Anonyymi kirjoitti...

Toi mekko on ihana! :) Ihan kiva ku kävit kirjottaa omaa blogii ku tuntuki vähän oudolt lukee sitä entist ku olitte alottan sen kahestaa :D

Lode kirjoitti...

oi OTH<3

taru kirjoitti...

Onko sulla noi kaikki tuotantokaudet ? :D

Anonyymi kirjoitti...

okei oon samaa mieltä ilmapalloista ja raketeista!! mun kaverit naureskeli mulle ku kiljahdin joka kerta ku vähänkää kovempi raketti räjähti!
ps. matka maailman ympäri on paras:):)
pps. tosi hyvännäkönen toi mekko!

bambi- kirjoitti...

Äh, oon kattellu varmaan just tota hametta Vilas ja pohtinu miljoona kertaa että ostaako. Kauppaan on kuitenki jäänyt ja nyt harmittaa kun näkee kuinka hyvältä se sitten näyttääkin!
Ihana ohjelma toi maailman ympäri 80 päivässä. <3 Olin pienenä ihan rakastunut tohon Phileas Foggiin vai mikä se olika. ;DD

Anonyymi kirjoitti...

Onpas ihana toi mekko :)

Anonyymi kirjoitti...

otsatukka on palannut! :)

Sara kirjoitti...

Anonyymi, no hyvä että näkyy! :)

Anonyymi, kiitti! ostin itiksen vilasta ihan

el, voi kiitos :)

Maria, kiitti! Mäkin tykkään

joh4nn4, SAMAA MIELTÄ! Tossa pitäs olla kaikki, mutta toi ei oo mun vaan Isan. Ilmeisesti tilannu netistä

Anonyymi, kiitos :) Joo näin on parempi

Lode, i know!!

Taru, OTH:sta vai? ei oo kaikkia

Anonyymi, jesss muitakin :D Mun uv:t on aina yhtä kiljumista!! Kiitos kovasti

bambi-, hei nyt kantsii käydä kattomassa, näitä oli viel itiksessä vaikka kuinka ja oli alessa hintaan 30e ;) Mä tiedän! Mä olin myös :D

Kata, kiitos :)

Anonyymi, johoo! Se aina välillä palailee :D

Anonyymi kirjoitti...

Matka maailman ympäri 80 päivässä on siis vaan toi sarja. Phileas Foggiihan on tehty myös matka maailman keskipisteeseen ja joku matka kapteeni nemon kanssa. Mut tos on kyl kaikki jaksot tosta. Ja tilasin sen CDON.comista. Mut oon kuullu et sitä sais joistain anttiloistaki ? :)
ps. ja ihanku sara ois nähny yhtäkää tuotantokautta OTH:sta ilman mua... :DDD ja Sara omistaa VAAN kolmos tk:n siitä, ja senki mun ansiosta !
pps. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

T. Isa

Sara kirjoitti...

Isa, joo eiköhän siirrytä siitä leijumasta jonnekki muualle :DD Ja kerjäätsä luuvitosta ku pistit noita naamoja ps i hate you

Anonyymi kirjoitti...

mansikka lime<3 :D

Anonyymi kirjoitti...

Aivan upea mekko! Laitoin juuri tilaukseen ja kohta minulla on sama :)

Omistan tuon jo mustana, enkä tiennytkään että sitä on myös toisen värisenä. Joten kiitos sinulle että saan tuon aivan ihanan mekon myös hopeana! :D

Anonyymi kirjoitti...

nyt ku leijumisesta puhuttiin ni voisit tehä postauksen siitä kuinka IHANA isa on.
ps oot kuvottava. (noei, oot ihan kiva)
pps mä pistin vaan faktat tiskiin ;>

m kirjoitti...

onko sulla oth:n kutos kausi dvd:llä vai katotko netistä? itelläni on 5 ekaa kautta ja vitosenkin ostin lontoosta, enkä oo sitä vielä suomessa nähnyt :o kutosen ja seiska kauden oon katsonut netistä! mutta jos oot siis kaupasta ostanut kutos kauden niin kerro ihmeessä mistä niitä saa :-)

Anniina kirjoitti...

Ah toi mekko on IHANA! Vitsiko ei oo Vilaa 'ihan' lähellä :(