perjantai 15. tammikuuta 2010

Amor vincit omnia

Multa kysellään täällä aina sopivin väliajoin tatuoinnistani. Noh, tollanen teksti on alaselässä oikeella. Amor vincit omnia on latinaa ja tarkottaa suomeksi "rakkaus voittaa kaiken" (love conquers all). Otin tatuoinnin Kotkassa liikkeessä nimeltä His Master's Tattoo. Hintaa tolla oli 120e ja tohon kohtaan ei kyllä sattunut yhtään! Tatuoinnin ottamista olin miettinyt puolisen vuotta ennen itse tatuointiajan varaamista.4kk päähän sain lopulta ajan ja sitten se oli menoa!





Mä unohdan jatkuvasti omistavani tatuoinnin, koska en nää sitä juuri koskaan!
Mutta nyt, kysy mitä vaan tatuoinnista, meikä vastaa.



-Sara

19 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

ei nyt kyllä liity tatuointiin mitenkään tää :D

kävin tänään kuntosalilla ja harjoittelin crosstrainerilla. siinä oli "tasot" 1-25 ja tein tasolla 8. 15 minuutissa kalorinkulutus näytti 120. osaatko sanoa pitääkö tuo miten hyvin paikkaansa? :)

Sirpa kirjoitti...

Kiva tatuointi! :) Ite oon miettiny kauan mutta koskaan en ole saanut aikaiseksi laitattaa. :)

H kirjoitti...

Mistä keksit tuon tekstin? (:

Ja sitten urheiluun liittyvää...
Millainen on sopiva lenkkipituus aloittelijalle ja minkälaista varustusta kannattaa tuolla ulkosalla lenkkeillessä pitää? Olisi kiva jos tekisit jonkun jutun, että neuvoja alkavalle lenkkeilijälle! :D

Anonyymi kirjoitti...

oon pitkään suunnitellu tatuoinnin ottamista, aikalailla sama kohta on ollut mielessä, ehkä hieman alemmaksi. tekstiä myös, tosin englanniksi.
en oo varannut aikaa, koska kipukynnys on huolettanut. kauanko ton tekeminen kesti? ja suojasitko tuota auringolta ensimmäisenä kesänä? kiitos etukäteen jos vastailet!

Anonyymi kirjoitti...

Miten sä valitsit ton fontin? Siis millä teit sen?

Anonyymi kirjoitti...

Onko tatuoinnilasi joku kertomus? Vai otitko sen muuten vaan ylistämään rakkauden sanomaa :) Kuulostipa kornilta... Jokatapauksessa hyvin hyvin kiva tatska. Tuon tapaisen haluaisin ehkä joskus myös itselleni.

p.s. varmaan mukavaa, kun kirjoittaa yhden urheilupostauksen ja nyt kaikki pitää sua jo omana personal trainerinaan ;D

Anonyymi kirjoitti...

Just tulin varaamasta ekaa tatska-aikaani :D Hyvin sattui.. Mua kiinnostaisi myös mikä fontti sulla on kyseessä?? Munkin tatska on pieni teksti, ja nyt pitäisi enää löytää joku ei liian palikka mutta ei liian kaunokaan fontti! :)

Ainiin ja tuli mieleen noista sun urheilutopeista ja muista treenikamoista, että tossa Vantaan Tammistossa ainakin on Adidas outlet, mistä mun toppikasat on peräisin kaikki! Ajattelin kun täälläkin päin pyörit ja se on kuitenkin ihan keskeillä paikalla jos Itikseen/Helsinkiin menee. :)

Siny kirjoitti...

Kiva tatuointi :)
Itsekin olen miettinyt jotain kuvaa, mutta nyt sit mietin, että olishan tuollainen joku tekstikin tosi kiva!

Anonyymi kirjoitti...

heii mäki haluisin alaselkään tatuoinnin, ja ehkä myöhemmällä iällä lapsia, mietiskelin, että saako sitten synnytyksessä sitä puudutuspiikkiä kun olen jotain kuuulllut että jos on tatska alaselässä niin sitä ei saa.. help!

Anniina kirjoitti...

mäkin tahtoisin tietää tosiaan mikä tuo fontti on? ja mistä tuo teksti tuli, onko sillä joku tarina? oon miettiny kans samantapasella fontilla tekstiä, tohon käsivarteen (kyynertaipeen alapuolelle) mutta en oo keksiny tarpeeks merkityksellistä tekstiä vielä. aapuva

Tiija kirjoitti...

Hieno leima kyllä juu, harmi vaan kun HMT on niin kallis paikka. :/ Vaikka hyvää jälkeähän ne tekee, ei siinä mitään. Itsellä kolme leimaa HMT:n artistien tekeminä. :)
Kallein ollu 100€, mut se on kyllä aika huomattavasti isompi, kuin tuo sinun. :o
Mutta niinhän se on, että laatu maksaa!

Anonyymi kirjoitti...

minkä ikäsenä laitoit ton?:) sanoko porukat mitään erikoista?

Sini kirjoitti...

Mä itse henkilökohtaisesti tykkään tosi paljon sun liikunta-aiheisista postauksista! Miltä sun joka viikkoinen liikuntakalenteris näyttää? Kuin usein käyt viikossa tekemässä salireeniä ja kuin usein taas lenkeillä tai ohjatuilla tunneilla tai miten tuppaat yhdistelemään?
Näin sut muuten kahdesti jo huhtarissa, kun käyn ite siellä töissä ja liikkumassa. En vaan tajunnu morjestaa! :D

-Mardu

Inssu kirjoitti...

Mä haluaisin jonkun tatskan jonnekin päin kroppaa ja tuo kohta mikä sulla on niin näyttää aika kivalta. On muuten hienot nuo tummat housut, metsästyksen alla on jotkut tuon väriset!

Anonyymi kirjoitti...

Höhö, ethän sä ees vastaa näihin? :(

P kirjoitti...

Kiva, kun kerroit tatuoinnistas vähän. Mua mietitytti koko Kisakallioajan, että mitä toi nyt on suomeks. :) Amor on rakkaus mutta mutta...

viivianniina kirjoitti...

tuo on tosi nätti (: alkaa itelläkin tekeen mieli tatuointia..

Sara kirjoitti...

sadelaulu, no se riippuu siitä kuka siinä on ollu viimeks ja eli sykemittarista noi mitat on otettu, mutta kuulostaa melko normaalilta toi kalorinkulutus :)

Sirpa, kiitos :)

Cloé, no teksti oli mulla tiedossa joku 2kk ennen ajanvarausta :) hei käyppä katsomassa labels or lovesta mun lenkkipostaus, sieltä löytyy

Anonyymi, hei kipukynnystä ei kannata pelätä, ihan tosi toi ei sattunut yhtään! KEsti ehkä 40min koko prosessi. Ei tarvinnu suojata auringolta :)

Anonyymi, kokeilin kaikkia erilaisia ja päädyin tohon :)

Anonyymi, no sanotaan että rakkaus on se tärkein asia mun elämässä, siksi toi :) joo monet kuvittelee meikäläisestä ehkä vähän liikoja, mutta kiva vaan jos musta on apua! :)

Anonyymi, hitsi mä en muista sitä fonttia nyt :S Mut onnea tatuoinnin ottamiseen :) Hei kiitti vinkistä, täytyy metsästää toi mesta

Siny, kiitti! nii mahdollisuuksia on niin paljo että meinaa seota!

Anonyymi, mun tatska on sellasessa paikassa, että tuon puudutuspiikin ainakin saa :)

anniina, vou kuulostaa mahtavalta :) Mä en ikäväkyllä muista mun fonttia ollenkaan. Mulla oli niitä joku miljoona ja sitten päädyin tohon. Latasin sen jostain netistä :S Musta toi lause on vaan niin osuva ja kaunis ja se toimii mulla elämänohjeena muistuttamassa mikä oikeesti on tärkeetä

Tiija, musta 120e oli melko vähän! :o Mutta joo jotkut isommat maksaa kyllä paljon!

Annaa, porukat ei muuta kun ihastellu :) Mä olin jo 19 sillon

Mardu, moikka! hei mä en oo nähny sua kyllä vielä :o tuu ihmeessä morjestamaan! Mitä töitä teet siellä? Mä käyn jumpissa vähä millon mitenki. Pyrin tekemään anaerobista treeniä joku pari kertaa viikossa ainakin.

Inssu, sit ei muutakun oikeeta kuvaa metsästämään :) kiitti!

Anonyymi, hohhoijaa vastaan minä kyllä. En oo vaan kokoajan ruudun takana odottelemassa

Pumpkin, moikka paula! :) heei oisit tullu kysymään ;) no hyvä että nyt selvis

viivi, heh kiitos

Anonyymi kirjoitti...

siis 120 e on tosi vähän tatoinnista. itse oon ottanu helsingissä 2 tatuointia ja hinnat on ollu 250 e ja 300 e.. :D jos saisin tollasen tatuoinnin täällä 120 e niin huh huh.. alkaisin jo kyseenalaistaa tatuoijan pätevyyttä. mutta siis tosi kiva tatska sulla =)