sunnuntai 24. tammikuuta 2010

ÄRSYTTÄÄ



Oltiin vkl remonttihommissa porukoilla ja tipuin korkeelta jakkaralta ja musersin "juuri parantuneen" lonkkani siihen malliin, että nyt ei kävellä eikä oikeestaan nukutakkaan vähään aikaan. Kokoajan vihloo vaikka vetää 3000mg buranaa päivässä. Huomenna pitäis olla lääkäri ja kuvaukset ja mua suoraan sanottuna pelottaa. Vasta kärsitty kuukauden liikuntakielto uusiutuu varmaan triplana ja ens viikon tukholmanreissukin taitaa olla vaakalaudalla. ÄRSYTTÄÄÄÄÄ niin PALJON ettei mitään rajaa!!!! Ärsyttää myös moni muukin asia esimerkiksi se, miksi joidenkin idioottien pitää esiintyä mun tai kenenkään muunkaan kuvilla kuvagallerioissa tai facebookissa. Mitä hemmetin iloa siitä on kenellekkään mä en käsitä! ÄÄÄÄÄÄÄÄ

Jos muilla on huono päivä tai viikko tai vuosi tai muuten vaan ärsyttää suunnattomasti tai suunnattoman vähän joku asia, niin nyt saa ja pitääkin valittaa. Parantakaa mun olotilaa kertomalla ettei teilläkään mene kaikki putkeen




-Sara

56 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

VOi eii! Toivottavasti se ei ois menny niin pahasti! Vitsi mua harmittaa sun puolesta! koita pärjäillä =)

Anonyymi kirjoitti...

Meni niin sanotusti vituiks kuin Jeesuksen pääsiäinen. Noh kyllä se siitä.

Kohta tulee kesä ja lämmin ja koulut loppuu ja muuta mukavaa.

Essi kirjoitti...

voi, tosi harmi juttu! :< miul menee vissii sit ihan hyvin, vaik oon kyl ollu ärsyyntyny maailman kauheimmast nuhasta, VIHAAN NUHAA! :D

Mimmim kirjoitti...

Voi ei! Miten voikin sattua noin huonosti. :( Paranemisia

Anonyymi kirjoitti...

ei mee tosiaan kaikki putkeen. oon työttömänä, ja luultavasti kohta eroamassa kahden vuoden suhteesta eikä mitään tietoa tulevasta asuinkaupungistakaan tai siitä muutanko yksin vai jatkuuko suhde vielä. toinen kun ei halua muuttaa.

helpottiko yhtään? :p paranemisia :)

Anonyymi kirjoitti...

No voi helvetti!!! Mulla äreyttää nyt se että jos joudut liikuntakieltoon niin mistä hel****stä sitä motivaatiota saa sitte itekkään urheiluun??? Hitto, ihan niinku ei muutenki ois veemäistä yrittää liikkua ku hullu ja käydä koulussa ja tehä kahta työtä!!! ARGGG

Kirsikkatomaatti kirjoitti...

Ärsyttävää olla taas nuhassa, koskaan ei voi olla kunnolla kipeänä, vaan sitä pitää olla sitten 3 viikkoa nenä tukossa ja yskiä keuhkot pihalle! Olisi parempi että olisin vaan kuumeessa ja se siinä, mutta mä just joudun kärsimään tämä ärsyttävimmät oireet, nenä on punainen ja kipeä niistämisestä, kurkkua kutittaa vietävästi ja näyttö on täynnä sylkiläikkiä!! Niin ja nyt oon vasta ekaa viikkoa tässä nuhassa joten kaksi vielä jäljellä!!!

Huh kun helpotti! :D

Anonyymi kirjoitti...

eikä!miten sulle sattuu noin huono onni, muakin ärsyttää ku tulin taas kipeeks, oon sairastellu koko talven ja moni muukin aisia ottaa päähän , oon surullinen sun puolesta ;<<<<

Anonyymi kirjoitti...

pärjäile!

heythere kirjoitti...

en oo siis ainut! värjäsin eilen hiukset mutta väristä tuli ihan epätasanen ja IHANN liian tumma :( mun ongelma ei oo tosin ihan yhtä elämää järisyttävä kun sulla : D
toivottavast paranet pian! mä koitan pärjätä näiden karmeiden kutrien kanssa

Anonyymi kirjoitti...

voi sua :< millä motivaatiol mäki ny liikun ku sä et oo tsemppaamas ? :(

E kirjoitti...

voi sua. ;< Parane pian! Mä kärsin koulumasennuksesta ja talvimasennuksesta :-o Miksei kesä voi olla jo...? Ja miksei koulua vois käydä sillon ku huvittaa...? :-D paranemisia<3

Siny kirjoitti...

Mä värjäsin just hiukset ja näistä tuli liian tummat! No joo tää ei ollu mitään verrattuna tuohon sun juttuun.. Voi että :/
Toivottavasti ei nyt liian pahasti menny se lantio :/ Paranemisia! Tsemppiä!

Anonyymi kirjoitti...

Nuo on kyllä niin perseestä ketkä käyttää toisen kuvia ominaan jossain netti sivuilla!

Joku ilmotus tuommosista olis poliisille paikallaan!!!

Valvonta vaan on hanurista. Ehkä yhteisöjen ylläpitäjien pitäisi puuttuua tämmöisiin tapauksiin paremmin!

TSEMPPII!!!

tiina

Milka Rantamo kirjoitti...

Miä oon lihonu neljä kiloa. Chew on that!

arghhhh kirjoitti...

Mulla ärsyttää, että mulle oltiin luvattu koko kesän kestävä kesätyö yhessä isossa firmassa, josta olis ollu mulle isosti hyötyä myöhemmin opinnoissa, ja eiköhän tänään tullu viestii, että pomo onki antanu työpaikkani jollekki siskontytön kaverin pojan pierun tuttavalle!!!! Itkettääki vielä PERKELE

Anni kirjoitti...

SULLA ON PARAS BLOGI!!! Ja toivottavasti kaikki ok ok <3

mua ei ärsytä vaikka oon ollu kohta 10 tuntia töissä.


PARANEMISIA TYTTÖ HYVÄ :)

Laura kirjoitti...

Minuu ärsyttää ihmiset, jotka ei vastaa söhköpostii! Meiän pitäis Hyvinkäällä järkkäille keskiviikkon fuksiaiset, mutta kukaa ei tunnu oikein olevan innokas järkkää niitä. ARGH! Pientä stressiä siis ilmassa. Paranemisia sulle! :)

Anonyymi kirjoitti...

Voimia ja jaksamista sulle <3

Anonyymi kirjoitti...

:( sori sun jalastas.
itelläni ei oo mitenkää paras viikko myöskää, oon ollu helevetiiinmoisissa kivuissa koko viikon; 2 kylkiluuta murtunu ja nilkassa hiusmurtuma. gotta luv winter

-milla

Anonyymi kirjoitti...

ei oo totta! harmittaa niin paljo sun puolesta! :/ itellä on selkä ihan jumissa ja tuntuu että mikään ei auta :s ei varmaan kauheesti lohduta. toivottavasti ei oo mitään vakavaa <3

Anonyymi kirjoitti...

Mä en oo tehny tänään oikeestaan mitään muuta kuin mässännyt, että siinä nähdää miten hyvin mun kesäkuntokuuri sujuu ^^ ja poikkis lähti just rovaniemelle viikoksi ja hirveesti olis kouluhommia tehtävänä mut ei vaan kiinnosta. vituttaa suoraan sanottuna :D

mut tosi ikävä toi sun juttus kyl! :/ toivottavasti paranet pian

Anna N kirjoitti...

Voi helvetti (vai olisko pitänyt jättää kiroilematta), no mun fysioterapeutti (jonka luona btw joudun käymään viikottain) sano että mun tämän hetkinen flunssa johtuu ihan vaan ylirasituksesta (75h työviikon jälkeen, ei ylityökorvausta koska olen "ylempi toimihenkilö") ja en taaskaan voi lähteä salille ja kroppaa särkee täälläkin. Mä en toisaalta voi vetää nappeja kun mun vatsa ei enään kestä niitä. Ihan just ja just Nexiumin kanssa jos on ihan pakko.. eli vähän huonosti menee täälläkin :-) paitsi en voi sanoa että olisi mitenkään masis - menee kuitenkin paremmin kun vuosiin

Anonyymi kirjoitti...

Voi hitto, toivotaa ettei oo mikää kovin paha :(

Ei kyl mullakaa kehumista, huomenna ois varmaa koko 7 luokan parhaat liikka tunnit, niin meikän nilkka väänty tänää = kävely onnistuu hieman ontuen, muuta en edes uskalla yrittää. JES, hyvä minä.

miuku1 kirjoitti...

Multa on murtunu polvi aikoi sitte snoukatessa ja nyt kun se alko olee kunnossa monien vuosien jälkeen ekaa kertaa, niin venäytin sen ihan vtun kipeesti Bodycombatissa enkä kestä liikuntakieltoja jos se meni taas enkä pääse kesäkuntoon!! :(

Anteeksi liian pitkä ja muutenkin suomen kieliopin mukainen lause.

Sara kirjoitti...

Kiitos rohkasukommenteista ja valitusviesteistä <3

mulle tuli lisää ärsyyntymisen aiheita

-se kun youtubesta ei löydy sitä oikeeta biisiä vaan jonku omia nauhottamia järkky rääkymisbiisejä/live-esityksiä/karaoke/instrumental..........

- xD naama. siis miksi ihmiset käyttää tota

- se kun pitäis tehä koulujuttuja

-se kun telkkarista tulee vaan kakkaa

-se kun kaapissa ei oo muuta "hyvää" kun marmeladi-karkkeja jotka on ihan perseestä

-se kun laittaa teen sekaa hermesetasia ja sinne menee vahingossa yhellä painalluksella kaks

-se kun yksin on tylsää

-8-aamut

-se kun ei oo saunaa kun tekis mieli mennä

Anonyymi kirjoitti...

ärsyttää mm se, että:
-iskä on taas retkahtanu juomaan.
-huomenna on koulupäivä
-en oo jaksanu tehdä läksyjä
-kohta on koeviikko
-tuolla ulkona on kylmä
-mulla on kamala juurikasvu

sansu kirjoitti...

Toivottavasti lonkallesi ei ole sattunut mitään pahempaa! Koeta jaksaa! Tiedän, miten vittumaista on, kun juuri on päässyt treenikiellosta ja joutuu siihen uudelleen:/ Mutta eihän sitä tiedä, jos et siihen joutuisikaan ja muutenkin kaikki kääntyisi parhain päin!

Anonyymi kirjoitti...

Koitahan parannella et ole ainut jolla kaikki ei onnistu... mul ooikestaa jo pari kuukaut sellast paskas rämpimistä!! mut pärjäile=)

audri kirjoitti...

Ei voi olla totta! Ihan leuka putosi järkytyksestä polviin asti. Toivottavasti ei mitään vakavaa ja vaikka tuleekin sairaslomaa ja liikuntakielto niin parantuisi kokonaan! Itselläni nimittäin molemmat lonkat romuna entisen kilpa-aerobic uran jälkeen.. Urheilullisena ihmisenä tiedän miltä tuntuu kun liikkumista rajoitetaan! Minulla on ikuiset viat molemmissa lonkissa, ja tämä on suoraan sanottuna paikasta jonka nimeä en mainitse. Joten siksi toivon että sinulla paranisi kokonaan kuitenkin, vaikka aikaa menisikin!

Anonyymi kirjoitti...

Ärsyttää todellakin! Koko helvetin koulu ja tää talviki on niin perseest et ei jaksa yhtääää !!!! tekis miel vaa raivooooo

Anonyymi kirjoitti...

Voi eiiiiiii!! Miksi pitikin juuri sinun kaatua lonkallesi!! Paska juttu! Toivotaan että kaikki menee kuitenkin paremmin ja paranet pian!!

Voimia sinne, sulla on tosi kiva blogi! Löysin sen vasta pari viikkoa sitten :)

Ja hehe, sanavahvistus 'bersess' xD

Anonyymi kirjoitti...

Voi sua,kuulostaa kurjalta!Koin oikeesti myötätuntoa ku luin tän :/ Infformoi meitä sit kuinka pahasti kävi,pidetään peukkuja että ei olisi mennyt niin pahasti kuin luulet :)Tsemia kuitenkin!

Unknown kirjoitti...

parane pian! yritä ottaa nyt niin rennosti ku pystyt ni jaksat sitte liikuntakiellon jälkee jaksat taas ! pärjäile!<3

Unknown kirjoitti...

Voi ei!! miten paska tsäkä :(( voin kuvitella kuinka harmittaa! Noh, sellasta sattuu ja elämä on joskus perseestä. Pärjäämisiä!

Anonyymi kirjoitti...

voi eii :( tosi pikaista paranemista! toivottavasti pääset taas nopeesti liikkumaan :)

Anonyymi kirjoitti...

voi charmanderia :( toivottavasti kaikki menis hyvin siel lääkäris ja muutenki. no arvaaaaa mitä, mult vedettii viime maanantain 2 viisaudenhammast irti ja oon koko viikon joutunu varoo kaikkee syömist yms. ja ens ke on viel parin reijän poraukset. ja tohon viel päälle se kisakallion hyvä tuuri ku mul alko ne rytmihäiriöit. ni ne ei oo vielkää loppunu :( kestäny 5kk nyt... et välil kyl vaihtais nää ihan mihin vaa muuhun maailman asiaan, mut pakko vaa jaksaa.

- Kraisteri

mira kirjoitti...

sain tänään kuulla että mun poikaystävä oli lähteny jonkun lutkan luo yöksi eilen baarista, sillä aikaa ku mä olin kipeenä himassa. että helvetin hyvä fiilis täälläki

Aava kirjoitti...

Kaikki on niin päin helvettiä VITTU!
ENITEN VITUTTAA ku puolen vuoden sisällä oon kaatunu niin monta kertaa ettei toi nilkka parane varmaan IKINÄ! viimenen pisara sille oli kun tipuin parvisängyn tikkailta jostain kahesta metristä suoraan nilkan päälle et se nyrjähti TAAS. sattuu vieläkin enkä ees tiiä mitä sille voi enään tehä.

VITTU sanon vaan.
vois tulla kesä.

Riikka kirjoitti...

Eikä :/ Toivottavasti ei ole pahasti mennyt.. Ja toivottavasti pääset blogiristeilylle!

Pikaista paranemista :)

Lardeparde kirjoitti...

no pitää munki sit kai jotai valittaa, mua ärsyttää ettet nyt sit pääse mun kans jumppailee!!!

Sara kirjoitti...

Laura, nyt turpakiinniiiii :DD haloo se on myös MUN valituslistalla ykkösenä. ja pliis kuka on lomaillu jossaa vuokatis ku oon joutun yksin heiluu jossaa rasvanpolttospinningis ja ihan hukassa!!!! Mä haluun tän jalan kuntoo et päästää yhes sinne :(:(

S kirjoitti...

No kyllä ärsyttää ja surettaa ja raivostuttaa!

Erottiin poikaystävän kanssa kolmen vuoden suhteen jälkeen, tai ei erottu vaan minut jätettiin oikeastaan. Ja koko viikonlopun olen kärsinyt migreenistä etten ole astunut kolmeen päivään ulos. Meillä ei ole mitään syötävää. :( X-Factor oli ihan kakka ja huomiseksi olisi iso essee, pitäisi varmaan aloitella jo... Ei kauheen aurinkoista ole just nyt...

Annie kirjoitti...

Joo, no ei todellakaan mene täälläkään kaikki putkeen.. 4,5 vuoden takainen poikaystävä jätti ja häipy Australiaan, mun kotitalot puretaan ja joudun muuttamaan saamarin opiskelijaslummiin, Kela lakkautti tuet, oon kipeenä,.. Tarviiko edes jatkaa..?? :D Että semmoista. Täytyy kyllä myöntää että olisin itekin aika masentunut jos saisin liikuntakiellon. :( Ehkä se ei kuitenkaan ole niin pitkä kuin pelkäät.. Ja yritä ajatella että käytät sen ajan johonkin muuhun hyödylliseen, tai esimerkiksi jonkin uuden taidon oppimiseen? :)

Ja tosta kuvien käytöstä..: TEE RIKOSILMOITUS!! Se on identiteettivarkaus ja täten rikos!

emmi / NO FASHION VICTIMS kirjoitti...

Voi ei, aivan saatanan perberistä :< toivotaan ettei mennyt niin pahasti kuin miltä nyt tuntuu, pidän peukut pystyssä!

Anna kirjoitti...

No voi hittolainen! Eipä se täälläkään kaikki putkeen mene. Mulla on jo toista päivää semmonen kauhukrapula, että en uskalla edes peiliin katsoa (kaiken lisäksi tänään on pakko poistua kotoa), hukkasin mun lompakon ja siinä samassa kaikki kortit (joku oli kerenny höyläillä pari sataa mun tililtä Onnelassa ennen ku olin kerenny kuolettaa kortit) ja kaiken lisäksi päätin leikata eilen itselleni piristykseski otsahiukset (joista tuli aivan järkyttävät, koska kädet tärisi krapulasta enkä osannu keskittyä). Tänään sitten kampaajalle haukuttavaksi ja kattomaan voisko tätä kuontaloa korjata. Huoh.

Koitahan jaksaa siellä! :) Mullaki oli eilen niin kauhea morkkis tästä kaikesta, mutta kun sain kirjotettua kaiken tähän niin alko jostain syystä hymyilyttämään. Kyllä se elämä aina kantaa!

Anonyymi kirjoitti...

AUTA HAITIN UHREJA NYT!!!! Suosittuna bloggaajana on sinulla valta moniin ihmisiin! Nyt käytä sitä johonkin todella tärkeään tehtävään ja auta Haitin uhreja. Tästä linkistä saat vinkkiä. Linkkaathan nämä kaikki tavat auttaa omaan blogiisi! HELP, COZ YOU CAN!!!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010011810950269_ul.shtml

Camilla kirjoitti...

Mies tuli aamuyöstä kännissä kotiin. Puheesta ei saanut selvää, kaatuili vähän väliä, oli rikkonut puhelimensa, jonka luuli vielä hukanneensa. Aamulla oli kiva siivota toisen jälkiä, kun oli nukkunut vain muutaman hassun tunnin toisen älämölön takia..

viivianniina kirjoitti...

voi eii! toivottavasti paranet pian!

Anonyymi kirjoitti...

voi hitsi ompa huono tuuri! mitensä nyt sillee pudoit?

Jonna kirjoitti...

Voi Sara-parka, kuulostaa tosi kivuliaalta.:/ Toivottavasti selviät vähin vammoin ja pääset taas liikkumaan.

Mä voin omasta puolestani valittaa isoon ääneen sitä, että oon ollu flunssassa joulusta asti ja sairastanut siinä sivussa poskiontelontulehduksen, korvatulehduksen ja kurkunpääntulehduksen. Ja selkäkin paukahti romuksi ja nyt vedetään kolmiosärkylääkettä jotta pystyy ees nukkumaan.:P

Toipumisia sinne ja positiivisia ajatuksia!

Anonyymi kirjoitti...

Muakin vituttaa kun oon rampa. En voi enää ikinä mennä spinningeihin tai maratonille. niin paskas kunnossa oon. Pitää vaan hengähtää "taas" ja löytää niit vaihtoehtoja mitä voi tehdä.
Kaikkea hyvää sulle :)!

LauraR. kirjoitti...

Kannattaa ottaa nyt ihan iisisti sen liikunnan suhteen, jos lonkkaan tulee jotain, niin se on sitten äkkiä elinikästä jos ei paranna kunnolla.

Noista kuva varkauksista pitää ilmottaa poliisille koska se vissiin täyttää identiteettivarkauksen kriteesit. Tai ainakin Mungolifen Anna on viennyt kaikki jutut poliisille.

Pauliina kirjoitti...

voi eii :C ymmärrän sun ärtymyksen kyl! ja mua vituttaa se et huomen on ranskan kokeet enkä tajuu hölkäsen pöläystä yhtään mistään ja nytku ketuttaa ni herkkulakko meni piloille koska suklaa auttaa! :--------D
mut kyl se lonkka siit paranee, eikä tukholmaa sen takii tarvi välii jättää! otat vaa vähä rauhallisemmi C:

J.Karjalaisen biisi kirjoitti...

mul on huono kuukaus ku en oo nähny mun saraa koht kuukauteen :( onneks ens viikolla siihen tulee korjaus !

Anonyymi kirjoitti...

Ihmisten on näköjään vaan kärsittävä täällä maailmassa, et ole ainoa :( Mulla kipuja on niin usein ja paljon, etten "viitsi" syödä edes särkylääkkeitä, koska ne on jo kolmiotasoa.

Nimim. Neiti 24 vee jolla on välilevyn pullistuma, skolioosi (joka aiheuttaa myös lonkkakipuja), endometrioosi ja jännitysniska.