maanantai 18. tammikuuta 2010

Kelpo päivä

Maaaaanantai alkaa olla takana, mutta tuplasinkkuelämät edessä ;) Mitäsmitäs. Tänään oli ihan kelpo päivä! Tulin just kotiin salilta ja kohta ruvetaan tekemään tonnikalasalaattia.


Tän päivän varustus näkyy alla. Tosin mulla oli tuolla paita alla, mutta se on paljon kivempi ilman. Mä jotenki tykkään tosipaljo tästä asusta! Mitäs te?




Liivi ja paita ja hattukin Vero modasta
Niittikoru H&M
Legginsit GT
Ristikoru Kalevala
Laukku Zara





Tää rippiristi löyty tänään vanhasta korulippaasta!


Päivän pumppiasusteet näkyy alla. Tykkään tosta paidasta ihan himona



Toppi Calvin Klein Sports
Housut Nike


Kotijoukot lähetti mulle viikonloppuna Jompen matkassa tälläsen! Loistavaa



Mä näköjään tykkään kaikesta tänään :D No ei se väärin ole. Välillä näinkin!




-Sara

35 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oot varmaan urheiluvaatteiden suurkuluttuja, niin kysyn sulta, että ootko huomannu että jotkut merkit kestäisivät pesua ja käyttöä kun toiset?
Oon ostamassa itselleni juoksuhousuja, onko sulla niistä kokemusta mitkä olis hyvät? :)

Janni kirjoitti...

Mäkin haluun ton jalustan ja sen kaukolaukaisimen thanks :)

Anna kirjoitti...

Tää tykkää kans asustasi paljon, itsehän myös tänään viiletin karvaliivi yllä ja tuo samainen hattu mutta harmaana mikä löytyy myös tuossa mustassa värissä;)

!sini kirjoitti...

Apuaaa, rakastuin just sun tukkaas! Toivottavasti en nyt lähde ostamaan mitään hiustenkotivaalennuspakettia hetken mielijohteesta :D Jos oon huomenna porkkanapää, niin syytän sua ;)

Anonyymi kirjoitti...

jos tarkotit niittikorulla tota ketjukaulakorua, niin se on h&m:stä :-)

Sara kirjoitti...

Anonyymi, no en silleen. Materiaali saattaa vähän vaikuttaa, yleensä liukkaammat kestää paremmin. Mutta jos on ok merkki ni pitäs kestää :) Mulla itelläni on Brooksin lenkkitrikoot ja oon kyllä tyytyväinen ollu. Oli vielä himohalvatki!

Janni, tuu tänne kylääääää ni voit lainaa :)

Anna, kiittii :) kuulostaa hyvältä!

Sara kirjoitti...

sini, hehe kiitos :D

Anonyymi, no voihan perseeee millon mä alan muistamaan nää ostopaikat :D kiitti kun mainitsit!

Anonyymi kirjoitti...

ihana urheilutoppi :) ja toi sun tän päivän asu on ihana :)

ICYKICK kirjoitti...

Helou! Kyl o hieno pumppiasu! Itellä vanhat pieruverkkarit jotka repeski tänää! Aattelin täsä et voisko sulta tulla jokinmoista musiikkipostausta mitä sie neiti ruukaat jammailla salilla? Eiks kuulostas hyvältä!

Anonyymi kirjoitti...

Voi että tää sun blogis on hyvä! =) ja oli tosi kiva postaus tää :):)

Anonyymi kirjoitti...

Hellou sara!
Uskon sun tietävän liikunnanohjaajana jotain polvivaivoista. Niinpä kysyisin, kun mulla on ollut vasen polvi noin pari kolme kuukautta kipeänä. Liikkuessa ja Erityisesti sen jälkeen polvea särkee, ei niin ettenkö voisi kävellä mutta kurjasti kuitenkin. Aina liikkuessa pyrin laittamaan polven "oikeaan asentoon " ja suoraan linjaan muun jalan kanssa, mutta silti se kipeytyy. Auttaako vaivaan lepo vai liikunta vai mikä?
Rakastan liikkumista,joten en ole kokeillu ttaukoa liikkumisesta.
Kiitos tosi paljon jo etukäteen! :))

Sirpale kirjoitti...

Herkullisen värinen urheilutoppi, mäki ostan sit sellaisen ku mun maha ja jenkkakahvat oon pienentyny:D

ps. oon niin kade ku oot älyttömän timmiskunnossa<3


Sirpale

Unknown kirjoitti...

kiva asu :) tykkään kans noista pumppivaatteista! pitäis varmaa käydä ostelee vähä uusia jumppakuteita ni nousis motivaatio ku pääsis niitten kans heilumaan!

Jennakaroliina kirjoitti...

Jalusta kelpais mullekkin!

Bongasin just äsken yhden blogin kautta iltalehden artikkeliin missä joku psykologi oli tehnyt testin, jonka mukaan tänään olis masentavin päivä. Ei taida olla totta. Ainakin tän sun merkinnän puitteissa, ku kaikki on hyvin tai tykkäät tänään just kaikesta ;)

Anonyymi kirjoitti...

moikka! oon miettiny et tuleeks sulla noin himoterveellisenä ihmisenä ikinä mitään repsahduksia? :D meinaan ruoan suhteen ja ettet esim yksinkertaisesti joku päivä vaan jaksa lähtä sohvannurkkaa pidemmälle?

Anonyymi kirjoitti...

Ihana tosiaan toi urheilutoppi!

Mua ei yhtään haittais, vaikka joka postauksessa ois sananen päivän urheilusta - itekin oon just innostunu liikkumaan taas enemmän ja otan enemmän kuin mielelläni kaikki vinkit vastaan, motivaatiosta puhumattakaan :)

Laura kirjoitti...

Hellurei!

Mulla ois sulle postausehdotus: olis kiva jos postailisit kuvia kropista mitkä miellyttää sun silmää. Tarkoitan siis että minkä näköisenä haluisit treenatun vartalosi näyttävän esim. käsilihakset yms. Kiinnostaa nimittäin muidenkin "kovien treenareiden" ihanne sporttinen kroppa!

Elena kirjoitti...

Rakastuin GT:ssä ihan samanväriseen normiin pitkään toppiin ja kotiutin sen vauhdikkaasti.

íra kirjoitti...

Asu on tosi hieno!

Anonyymi kirjoitti...

treenaatko ollenkaan käsivarsia?

Anonyymi kirjoitti...

Tän blogauksen lisäks vois tehdä muutakin...

Käy tsekkaa:
http://www.RahaaKotoa.com

Tuulia kirjoitti...

Aivan mahtava asu, ja hei, enää pari kuukautta niin sitä voi käyttää oikeasti ulkona ilman välipaitaa :)

äm kirjoitti...

mun on pakko kiittää sua siitä et aloitit tän projektin. Tän blogin lukeminen on parasta mahdollista inspiraatiota. Oikeesti mitkään lehtijutut ym ei motivoi näin hyvin. Eli kiitoss :))!

Annie kirjoitti...

Minkä kokosia painoja käytät pumpissa? Terveisin, Utelias. :))

Satu kirjoitti...

:'D Ei se väärin oo!

ctrl kirjoitti...

Ihanaihana asu! Sulle sopii toi karvaliivi täydellisesti!

Anonyymi kirjoitti...

Mitä opiskelet? =)

Anonyymi kirjoitti...

Helloouuu!:D Tää on toosi upee blogi:)) Oon miettiny et onks sul jotkut pidennykset vai onks sul oikeesti noi pitkät hiukset?Oon nii kade sun hiuksist=D

grimace kirjoitti...

aivan mahtava asu! mäkin tykkään, ja paljon! =D

Anonyymi kirjoitti...

Mitkä sun mitat on? ja pituus? ja paino? Jos niitä saa udella.. :D

Anonyymi kirjoitti...

Miten hei ku sun hiukset on noin pitkät ni miten saat ne silti noin tyvikohotetuiks ja noin ilmavan näkösiksi? :)

Anonyymi kirjoitti...

HEI SARA luin noit labes or loven kesäpostauksii, ni sä olit joskus saanu tyrmäystippoja, nii että I WANNA KNOW sen tarinan? (: ps. love the outfit!

Anonyymi kirjoitti...

Mua kiinnostais sun pumppipainot! Noin niin ku suunnilleen.. Esim. vaikka noille isoimmille lihaksille, kyykky, selkä, rinta...

Anonyymi kirjoitti...

kai osaat edes suunnilleen painosi sanoa..

Sara kirjoitti...

Anonyymi, voi kiitos !

ICYKICK, hei loistava ehdotus. Voiskin vähä päivittää musiikkeja tänne blogiinki. Labels or lovesta löytyy muutama salimusa postaus. Käy kattomassa musiikit tunnisteesta! :)

Anonyymi, tosi kiva kuulla, kiitos:)

Anonyymi, auts, hei suosittelisin mennä näyttämää lääkärille ja hemmetti nyt lomaa liikunnasta nainen! Voipi olla rasitusmurtuma tms. kylmää ja lääkkeitä jne nii uskon että tulee kuntoon! Lääkäriin siitä :)

Sirpale, hhehe no höpsistä! :)

ellybo, kiitti! kato sitä mäki teen kaikenaikaa :D

Jennakaroliina, nonnnni onneks mä en tienny tosta artikkelista, muuten päivä olis ollu varmaa valmiiks pilalla:D

Anonyymi, siis herranjumala en mä oo mikään himoterveellinen! Mä mässytän kaikki viikonloput :D sohvapäivää eletään juurikin TÄNÄÄN :D

Anonyymi, hei kiitos :)

Laura, kiva idea! Tosi hyvä :)mäpä etsinki jotain kuvia

Heluna, hehe kiva väri kyllä

ira, isokiitos :)

Anonyymi, ööh kyllä. bodypumpissa käydään kaikki lihakset läpi ja salilla käyn myös kädet aina läpi :)

Anonyymi, ai tää oliki tälläne mainos

winda, sanoppa se!!

äm, jei loistava juttu :) kiitos sulle

Annie, uusimmassa postauksessa näkyy!

Satu, no eini :D

ctrl, kiitoskiitos :)

Anonyymi, fysioterapiaa

Anonyymi, kiitos! Mulla on pidennykset juu :)

grimace, kiitti, mäkin tykkään :)

Anonyymi, 164cm on pituutta ja painosta en tiedä

Anonyymi, mä tupeeraan niitä aina ihan hulluna! ja sitte harjaan päältä hiukset suoriks :)

Anonyymi, okeeei! Möä kirjotin sen itseasiassa sinnekin en vaan muista enää mihin postaukseen!

Anonyymi, kysymykseen on vastattu, uusimmassa postauksessa näkyy :)

Anonyymi, no itseasiassa en. Mutta vaikka mä sen tietäisin niin en mä täällä sitä todennäkösesti julistais :S