perjantai 8. tammikuuta 2010

All in my head

Heeelooou! Ekaksi, kiitos ihan valtavasti kommenteistanne edelliseen kesäkunto-postaukseen. Mä oon aivan mielettömän ilonen siitä, että noin moni olis lähdössä mukaan kuntoilemaan :) Eli varmaan kirjottelen tänne aina viikottain jotain viikon urheiluja ja liikkeitä jne.

Meille kannettiin tänään sohva, ai niin mutta Suomisoffan poijjaat jättiki sen rappariin, koska ei mahtunut ehjänä sisään. No sitä on tässä nyt kasailtu perkule ja vihdoin alkaa olla valmista. Okei Jompe sen kasas, mutta mä kasasin kenkähyllyn! :D Se meni kyllä ihan vinoon..


Päivän kaupunkiasu näytti tältä






Liivi kirppikseltä
Paita Zarasta
Kengät Forever21







Takki Ellokselta
Laukku Zarasta



Meillä oli tänää koulussa kiva pikku aktiviteettipäivä. Meidät sidottiin käsistä 10 hengen ryhmiin sideharsolla. Ja sitten lyötiin käteen kartta ja kysymykset ja piti kävellä kaupunkia ympäri sideharsoyhdistelmässä ja selvittää kartalta tiettyihin kysymyksiin vastauksia esim. montako ikkunaa on terveyskeskuksessa ja mitkä on Raxin aukioloajat. Kyllä oli kiva painella kädet sidottuna kun ulkona oli se -20c ja räkä valu poskilla ja ne kädet oli kiinni :D



Katoin eilen One Tree Hillin 6 tuotantokauden loppuun! Joo tiedätte varmaan kun joku biisi jää pyörimään päähän, mutta tää alla oleva biisi onkin muuttanut pysyvästi mun pääkalloon. Se hyökkäilee kokoajan mieleen ja mä vaan hoilaan sitä kaikenaikaa!! Että kiitti vaan OTH 6season.  Siis totaalisesti ALL IN MY HEAD








-Sara

32 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä sää opiskelet?

Anonyymi kirjoitti...

Opiskeletko nyt siis Fysioterapiaa siellä Lappeenrannassa? Voisitko kertoa YO-kirjotustes tulokses ja lukion päättötodistuksen ka.:n? Ja oliko helppo päästä opiskelemaan? :)

-Ninna

Lotta kirjoitti...

sulla on niin kauniit hiukset ja IHANA tyyli!

Anonyymi kirjoitti...

En oo varma oonko sekottanu johonkin toiseen bloggaajaan, mutta eikös sulla ole luonnostaan melko vaaleat kulmat? Ajattelin vain että mitä olet niille tehnyt kun ne näyttävät nyt niin tummilta ja sellaisilta luonnollisilta :)Vinkkejä kaipailen kun itsellä on todella vaaleat kulmat luonnostaan :)

Lilja kirjoitti...

iiiihana toi sun takki! ja ihana asu muutenki! ++ sul on ihanat hiukset. = oot ihana, hah! :D

Maia kirjoitti...

ihana ihana asu! :>

Inssu kirjoitti...

Voi oon niin mukana tässä!! Oon sairastanu nyt pari vkoa (kelien ollessa lenkille suotuisat) ja nyt kovien pakkasten aikana on olo parantunu ja on tehny tosi paljon mieli lähtee lenkille, mutta ei tällasilla pakkasilla voi olla ulkona ku pari sekuntia! Ihan epäreilua kyllä... Mutta voi että, todellakin kesäkuntoon 2010!!

ChRiista kirjoitti...

Tykkään tuosta takista :)

Bambi kirjoitti...

Onko toi takki ostettu tänä vuonna Ellokselta?

Anonyymi kirjoitti...

http://kuvake.net/photos.php?username=Saikuu-&folder_id=-1&page_id=3 Ilmiannoin käyttäjän, mutta ilmoitin sulle kuitenkin, että tällaisiakin löytyy..

Anonyymi kirjoitti...

Täytyy nyt kyllä tulla ihan sanoo, että oot ihan hel-vetin UPEA! Sun kroppa on perfectó ja näytät kaikinpuolin hyvinvoivalta ja onnelliselta. :) Jatka samaan malliin!

bub kirjoitti...

mooi! lueskelin tossa sun ja jannin vanhaa blogia loppuun (eli alkupään suuntaan :D) ja huomasin kaikki sun kuntoiluvinkit ja postauksen lenkkeilystä ja kommentteja kaikesta siihen liittyvästä. oon nyt jo monta vuotta ollu vailla mitään kunnon aktiviteettia ja kunto on kyllä sitten sen mukainen. haluaisin kovasti näin lukion ekalla vähäsen kiinteytyä ja ehkä menettää rasvapalleroita pakaroista ja mahasta muutamia myös :D halusin vaan kertoa, että sait mut oikeesti innostumaan lenkeeilyn aloittamisesta! tottakai aluksi on vaikeaa, mutta haluan kokea niitä onnistumisen tunteita mitä tulee kun on oikeasti saavuttanut jotain, mikä nyt mulle sitten on vaikka 3km lenkki :D Kukaan ei ikinä saa mua innostumaan mistään urheilusta ja kust tänään äidillekin hehkutin kuinka eräs tyttö on vihdoin saannut mut innostumaan! Oon tosi kiitollinen sulle sun vinkeistä ja kaikesta ja heti kun lumet sulaa niin mä lähden lenkille! Paljon haleja sinne! :)

p.s. anteeks kun tuli hirvee kilometriviesti :D

Anonyymi kirjoitti...

Rakas Sara, elämäni on ollut tähän asti synkkää ja mielenkiinnotonta. Kun luin kunto -koulustasi täällä blogin puolella, sai se silmäni avautumaan (samalla hyvin tukkoisen nenäni) ja mieleni oitis pirteäksi! Ja ainiin... Girl I'm with u!
ps. Annathan anteeksi, lipsahdin ja syödä pamautin innostani huolimatta suklaapuffetin. Onko toivoa vielä? Jaksaako loppumetreille? Kestääkö pinna?

Terveisin Eveliina-Johanna-Katariina Kulkunen

Anonyymi kirjoitti...

tyttö annoit mulle tosiaankin intoa tota kesä kuntoon-juttua kohtaan! olisiko mahdollista laittaa joku noista sun edellis postauksen kuvista työpöytäni taustakuvaksi - motivoimaan tietty? :)

Anonyymi kirjoitti...

meillekin kanto suomisoffan pojat tänään sohvan kotiin ja kas kummaa sekin jäi rappukäytävään! kiva oli sitä sit kokoilla, ku mies on töissä ja me tyttökavereiden kanssa väännettiin ja käännettiin, mutta onnistuttiin :D

Anonyymi kirjoitti...

Saat varmaan ihan tajuttomasti tälläisiä kommentteja, mutta syystäkin! Olet aivan tavattoman kaunis ja jumalauta kun neidillä on myös tyylitajua!

ps. näistä urheilu postauksista, haluaisitko laittaa muun muassa vinkkejä joilla saisi ne pienet makkarat pois mahasta ja 6pakkikin kelpaisi. Kiitos!;)

Emmi kirjoitti...

aivan ihana toi asu ja muutenkin oot tosi nätti nois kuvis!:) mistä oot muuten ostanut noi sun pidennykset?=)

Anonyymi kirjoitti...

Tuli vähä haikee fiilis ku kattelin just sun ja Jannin yhteisen blogin ekoi postauksii :)
Kaipaat sä sitä ku molemmat poistailitte samalle sivulle ym? :)
Takkis on aivan ihana!

Anonyymi kirjoitti...

Voisit tehdä postauksen, vaikkapa liikkeistä joita voi tehdä kotona ja niiden ansiosta sitten esim. pakarat ja reidet kiinteytyisivät?
Kiitos jo etukäteen! <3

Riikka kirjoitti...

Kiva toi takki! En tajua miten olen voinut missata ton elloksen sivuilla, vaikka ihan tuon tapaista olen etsinyt.. Millon oot ostanut sen?

Ann. kirjoitti...

love your coat

Jasmina kirjoitti...

Just alkuviikosta tilasin tuon saman takin, ku se oli hm n ales edullisesti! Ihastuin siihen heti ja nyt ku näin vielä sun päällä, nii ihastuin vieläki enemmän! Minkä koon otit tuosta? Mua pelottaa, että mun oma on pieni, ku se on 36. Tai ei varmaan muute, mutta hiat voi olla lyhkäset. Niiin ihana takki :) Kiva, että oot alottanu nyt oman blogin. Tsemppiä muute opintoihin, jotka oot just alottanu! :)

Anonyymi kirjoitti...

SIIS TOI TAKKI<3 i love it. oon ettiny jotain samantyylistä, tosin mustana mut rakastuin tohon sun omaasi. joku yö kun nukut niin tulen ja varastan sen! (as if mahtuisin edes siihen takkiin:D)

Katri kirjoitti...

Älyttömän kaunis takki! Noita ei taida enää olla Elloksella? :/

Ja tosi nätisti oot yhistäny ton farkkuliivin :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä olin eka sillee hyi sä oot hirvee mutku nyt luin pari postausta ni tajusin et sä oot ihana<3 Ennen pidin hirveesti labels or loven Jannista (sun kaverista) enkä susta mut nytku sä teit ni mua rupes heti kiinnostaa:) jatka samaa malliin<3

Anonyymi kirjoitti...

ihana tuo sun talvitakki :)!

Anonyymi kirjoitti...

hei sara!

mulla ois kysyttävää sun hiuksista. ne on todella kauniin väriset ja pitkät, sulla on vissiin hiuspidennykset? jos on niin millaiset ja onko vaikea pitää kunnossa? ja sitten vielä että onko tuo sun luonnollinen hiustenväri vai oletko värjännyt ja jos oot niin millainen sun hiusten väri on luonnollisesti? :)

kiitos toosi paljon jos vastaat, mulla on tooosi iso hiusongelma ja sun hiukset on upeet! ;)

p.s. sulla on tosi kiva blogi ja vaikutat mahtavalta tyypiltä, jatka samaan malliin, lukijoita kyllä riittää! :D

Anonyymi kirjoitti...

joku postaus mite jenkkiksii sais pois ku muuten oon laiheliini mut noi häiritsee ja ite en kyl tiiä mitenkäää miten saisin poies. Ja käsien kiinteytystä ku tuntuu että saan lisää habaa jos teen mitää mut haluisin kiinteytyä käsistä. Oot kyllä ihan paras ja nätein ikinä ikinä <3

Sanna kirjoitti...

Aaaaw ihana takki : ))

Noora kirjoitti...

Ei vitsi haluisin kanssa tollasen liivin! Harmi et se on kirppikseltä eikä mistään kaupasta... Oon ettiny ton tyylistä jo vaikka kuinka kauan, mut tuntuu ettei mistään löydy sopivaa

Anonyymi kirjoitti...

Toivon TODELLA paljon lisää juttua liikunnasta ja ruokavaliosta, Labels or love blogissa kesällä inspiroit minua juoksuharrastukseni kanssa ja muutenkin terveellisempään elämään ja siinä olen onnistunut! Kiitos siitä :) Ja muuten, rakastan blogiasi!

Sara kirjoitti...

Anonyymi, Fysioterapiaa

Anonyymi, opiskelen! ööh no mulla oli äikkä,ussa,historia M, matikka L enkku,ruotsi C. että ei tartte olla kovin hyvät kun pääsee pääsykokeisiin

Lotta, heh kiitti :)

Anonyymi, mulla on ihan valkoset kulmat oikeesti! värjään niitä ihan kulmakynällä :)

Lumilla, kiitoos :D

Maia, kiitti :)

Inssu, loistavaa! :)

CH, mäkin! kiitti :)

Pinja, oisko 1,5vuotta sitte

Anonyymi, kiitos ilmiannosta! Mä olen ilmiantanut aina kaikki noi mutta ne laittaa kuvat aina uudestaan. naurettavaa toimintaa

Anonyymi, heh kiitos kovasti!

bub, voi miten kiva kuulla! Tosi ihanaa et oot innostunu liikkumaan :) Tsemppiä sinne!

Anonyymi, kiitos ihan hirveästi :)Tosi kiva kuulla. Kuule suffeli ei todellakaan ole mikään paha juttu, muista että sillontällön pitää herkutella :)

Anonyymi, hei ihan loistavaa :) haha vai taustakuvaksi : DD

Anonyymi, ihan totta :D Mikä niitä suomisoffan jätkiä vaibvaa, PURKAKAA ITE SE SOHVA JA TUOKAA SISÄÄN EN MINÄ OSAA

Anonyymi, voi kiitos tosipaljo :) Joo eiköhän niitä tässä kevään aikana ilmesty!

Emmi, Rapunzel of Swedenin nettikaupasta :)

Anonyymi, mullaki tulee aina ku luen niitä! Mutta käyppä tsekkaamassa, sinne tulee aina välillä yhteispostauksia :)

Anonyymi, pistetään mieleen! :)

Riikka, kiitti :) Tästä on joku 1,5vuotta ehkä

Ann, thanks!

Jasmina, ai :) mulla taitaa olla 34 tää koko ja ihan hyvä kyllä. Takki haisee aluksi vähä sellaselle joulusäkille (:D) ja saattaa tuntua vähä väljältä mutta sen kuuluuki olla löysä!

Anonyymi, hahah pitää lukita ovet! Kiitos :)

kattry, kiitti! No joku sanoi tilanneensa viimeviikolla tälläsen? :o

Anonyymi, hehe no hyvä että muuttui mielipide meikäläisestä :)

Silvie, kiittti :)

Anonyymi, kiitos!

Anonyymi, ensinnäkin kiitos paljon :)Mulla on clip-on pidennykset. Pidennykset menee helposti kuiviksi mutta suihkuttelen niihin kaikennäkösiä kosteuttavia aineita ja käytän latvasuojaa. Näitä voi pestä normaalisti (esim kerran kuussa) ja värjätä. Oon värjännyt nää oman hiusteni värisiks, ja mulla on tällähetkellä ihan oma luonnollinen väri päässä!

Anonyymi, mä en kyllä osaa sanoa tohon muutakun et liikuntaa ja terveellistä ruokaa. Jenkkiksille ei oikeen oo olemassa mitään "liikettä jolla ne saa pois"

Noora, hei mä ostin kirppikseltä farkkutakin ja leikkasin hihat pois! Farkkutakkeja on tosipaljo kirppiksillä kyl!

Anonyymi, eiköhän niitä rupea tulemaan :) Kiitos iha hirveesti ja musta on upeeta kuulla toi :) Tsemppiä!