sunnuntai 7. helmikuuta 2010

Fyssari-ilta ja liikuntapäiväkirja

Eilen vietettiin hauska/sekopäinen ilta luokkalaisten kanssa :D Oltiin meillä ja porukkaa oli kivasti paikalla! Mulla oli päällä itsetehty mekko ja H&M:n korkkarit

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Tietysti vieraskirjaan piti kirjoittaa
Image and video hosting by TinyPic
Joo ihan mielenkiintosta :D
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





                                                    VIIKON LIIKUNTAPÄIVÄKIRJA

Image and video hosting by TinyPic


MAANANTAI : Bodypump 60min + Crosstrainer 45min + selkä/vatsalihaksia


TIISTAI: Crosstrainer 45min



KESKIVIIKKO: Spinning 45 min + käsi/selkä/vatsa -treeni



TORSTAI: Crosstrainer 60min + selkä/vatsalihaksia



PERJANTAI: -


LAUANTAI: Vatsapakara 60min + Bopypump 60min



SUNNUNTAI: -




-Sara

32 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ootko ite tosiaan tehny ton mekon?? en osaa muuta sanoo ku WAU !:)

Anonyymi kirjoitti...

miten jaksat tehä crosstrainerilla noin kauan?ja millä sykkeellä menet?
miten aloit syömään silloin kun hieman laihdutit?

Anonyymi kirjoitti...

mikä on toi vatsapakara juttu? kiinnostais.

Anonyymi kirjoitti...

kiva mekko :)

älä aina virnuile noissa kuvissa,kun se jotenkin on niin ärsyttävää :D

Sirpale kirjoitti...

Oon niin kade sun treenimäärästä:) Mutta se auttaa mua tsemppaamaan:P

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi mekko! :) ja taas sai lisämotivaatiota omaan liikkumiseen kun katseli tuota sun liikuntapäiväkirjaa :)

Maikko kirjoitti...

käytätkö korkkareita sisällä :O?

Anonyymi kirjoitti...

Hei Sara!

Ensinnäkin, IHANA mekko. Ei sua inspais tehdä mullekki mekkoa? ;)

Mut itseasiaan, että pienenikö sun rinnat paljon, kun laihduit? Ja häiritsikö se sua?
Tää saattaa nimittäin olla jotain psyykkistä huonokuntosuutta(??? =D) mut pelkään laihtua, ku oon muutenki niin pikkutissi, niin ajattelin kysellä kokemuksia :D

Loppuun viel, et onko sulla erikseen sali-, tunti- ja spinningvaatteet? Tai ainakin housut?

ps. GO SARA !! Tää blogihan on ihan rautaa :)

Anonyymi kirjoitti...

tunnen ton outin nois kuvissa :D kerro terkkuja karkkilasta

Anna N kirjoitti...

Huikea treenimäärä taas, mulla ei ole ihan yhtä hävettävä saldo kun pari viikkoa sitten.. mutta olisi paljon parantamisen varaa. Työt jatku liian kauan ti ja ke :-(

ma n. 55 min juoksumatto
to n. 55 min juoksumatto
su 2 x 45 min reipas lumikävely kaverin luo ja takas

Ainut ongelma on että sekä la & su oli kavereiden kanssa hengaamista hyvän ruuan kanssa :-) ei mennyt överiksi, mutta ei sitä mun tavallista pientä kalorimäärää.

Kertooko sun salilaitteet btw miten monta kaloria sulla palaa noissa sun eri treeneissä?

mursu kirjoitti...

Täytyy nyt vähän pistää vastaa tuohon yhteen aiempaan kommenttiin. Mun mielestä se on just ihanaa kun virnistelet ja hymyilet ja olet mikä olet kuvissasi. Ei ole mukava katsella miljoonaa asukuvaa joissa kaikissa haettu jotain hirveää malliposea yms.
Olet ihana.

Anonyymi kirjoitti...

Oon mursun kanssa ihan samaa mieltä!

Olisko mitään liikettä, jolla sais tehtyä rintalihaksia? Niitä kohtia, jotka on solisluiden alapuolella. Punnerrukset? Auttaako rintauinti? Heelp!

Anonyymi kirjoitti...

mitä opiskelet ja mis koulus? :)

Anonyymi kirjoitti...

Täällä ilmottautuu uusi lukija hei!
Bongasin sut Arezin blogista, ja oli heti pakko tulla kattoon millanen tyyli sulla on, ku näytit niin kauniilta Arezin kuvissa :)

Ja tykkään kyl kovasti, tässä meneekin nyt hyvä aika, kun alan selailemaan vanhoja postauksiasi! Oot tosi kaunis ja sulla on (näin parin postauksen luettuani) tosi kiva tyyli!

Pinja kirjoitti...

hemmetti sinua, kukaan muu jaksa tehdä noin paljoa aerobista, mä en ainakaan ! oon kade ! :--D

Anonyymi kirjoitti...

HEIPPA!
kertoisitko sun crosstrainer ohjelmasta?

ja ihan mielenkiinnosta, käytkö aamuisin vai enemmänkin illemmalla salilla?

MAHTAVA MEKKO!!!!!!

kiitos jos jaksat vastata, mahtava blogi <3

Jenna

Sonya Mantere kirjoitti...

Treeni-into tullu takas je!

Ma: Rpm 50min

Ti: vapaa

Ke: Bobybalance 55min

To: Bodypump 55min

Pe: Bodyjam 60min

Sama kysymys ku edellisillä. miten helvetissä jaksat yli 15min crosstrainerilla.? Tappoo.

Anonyymi kirjoitti...

Ois kiva nähä paremminkii ja enemmänkii noita sun itsetehtyjä vaatteita. Tai jos oot tuunaillu vanhasta jotain muuta. Ei haittaa jos et oo niistä parhaimmasta päästä ompelemaa, hätäilen aina ittekii nii munkii jälki on vähän sinne päin vaa :D


Mun mielestä cross trainerilla jaksaa ihan hyvin, se on vaa tylsää :D Siis noitten muitte kommentteihin viitaten..

Anonyymi kirjoitti...

Hello! Kiva blogi sulla :) Hei, miul ois yks kyssä tosta siun opiskelusta; onko teillä minkälainen ikäjakauma teidän luokalla? Itteäni kutkuttais lähteä opiskelemaan fyssariks, mutta vähän jänskää oonko "liian vanha" päiväpuolelle, eli 25vee, jos suurin osa porukasta on suoraan lukiosta tms.. Ikäkriisii pukkaa :DD

Anonyymi kirjoitti...

great laitos
paljon liikut työtoverille Jannie näyttää look , sinä kun hiki? :)


<3
LEA

Kettu kirjoitti...

Sara oot älyttömän nätti!! Saako lisää urheilu liikkeitä/vinkkejä?

Anonyymi kirjoitti...

Luulis että tolla liikuntamäärällä olisit jo ihan tikku! :D

Ella kirjoitti...

"Sama kysymys ku edellisillä. miten helvetissä jaksat yli 15min crosstrainerilla.? Tappoo."

Siis miten huonokuntosta porukkaa tääl oikein on :D
Itsellä menee myös tuo 45 min ihan helposti.

Anonyymi kirjoitti...

ei liity liikuntaan mutta voisitko tehdä postauksen ruskettumisesta?
siis mitä itseruskettavia käytät, kuinka usein laitat, laitatko koko kroppaan, miten hoidat ihoasi ennen sitä jne....:)

Anonyymi kirjoitti...

kerro vähän apuja pakoroiden/reisien kotikiinteytykseen:)

luumuu kirjoitti...

Miten sisäreisiä sais kiinteimmäks? AUTA MUA!:D

minsku kirjoitti...

Ihana mekko! :) Bongasin sut muuten Divasta? tai sit oli vaan joku sun näkönen :D

Anonyymi kirjoitti...

aivan älyttömän hiano mekko! ois kiva saada siitä joskus jotain yksityiskuvaa et vois kattella siitä tarkemmin kaikki yksityiskohat läpi huolella;) <3

Anonyymi kirjoitti...

Heei, bongasin outin, oon pelannu sen kanssa korista samassa joukkueessa ties kuinka kauan :D

Sirpale kirjoitti...

Viime viikon liikunnat:

ma: 45 min reipasta kävelyä
ti: 1h puntilla (kädet/vatsat)
ke:1h lenkillä
to:1h puntilla (jalat/selkä)
pe:pyöräilyä ja reipasta kävelyä yhteensä noin 2h
la:-
su: 1h lenkki ja 1h puntti (kädet/osittain jalat/vatsat)

Aika surkeesti tuli liikuttua, torstaina tuhosin vasemman jalan nivelsiteen askelkyykyssä, vielkin arka:/

Sara kirjoitti...

mä en oo kauheesti tehny ite mitään vaatteita ja jälki on aina vähintään karmeeta :D voin mä tehdä postauksen niistä mitä oon väsänny jos teitä kiinnostaa :)?

opiskelen lappeenrannassa fysioterapiaa ja meidän luokalla on ikäjakauma 19-34 välillä ! kaikki tullaan loistavasti toimeen ja mä en edes huomaa sitä ikäeroa. Näissäkin juhlissa oli 19v nuorin ja 34v vanhin! :)

pyyyh crosstrainer on kivaa jos vaihtelee vastusta, välillä tiukempaa ylämäkeä kovilla vastuksilla ja välillä löysemmällä spurtteja, välillä takana, välillä kontrollointeja ja musiikit tietysti tilanteeseen sopivia -helppoa ja kivaa!


Hehee mä sanoin tänään outille terkkuja! :)

Mä käytän doven normal to dark skin päivettävää aina sillontällöin, eikä siinä sen ihmeellisempää :)

Hei mä teen postaukseia mielummin noihin treenivinkkeihin kun siitä ei tuu mitää jos alan täällä kommenttiboksissa ehdottelee eri liikkeitä eri vartalon osiin! koittakaahan kestää, kyllä niitä vielä ilmestyy :) mut ihan loistavaa että ootte kiinnostuneita

mulla menee oikeestaan samat salivaatteet eri "lajeissa". ei oo spinningiin muutakun spinningkengät eroa! samantyyppisillä housuilla ja topeilla painetaan ! ja joo kyllä sitä laihtuessa lähtee väkisin rintavarustuksestakin tavaraa...

loistavasti ootte liikkunu tälläviikolaki" tsemppiä nyt alkavallekin :)

ja joo divassahan me ! :D tosin oli kyllä vika kerta ikinä. aivan kamala mesta!!

Kiksu kirjoitti...

Mun viime viikko:

ma bodypump
ti 20 min juoksu+vatsat, bodypump
ke 1 h kàvely, 30 min venyttely
to 30 min crossari, 1 h jooga
pe bodypump, 30 min keskivartalotreeni, 30 min venyttely

la-su ei mitààn :)