torstai 4. maaliskuuta 2010

Socially awkward penguin

Mä oon niin jääny koukkuun socially awkward penguineihin !! Kaikki facebookissa on jo varmaan menettäny hermonsa mun päivitysten kanssa, joten mä siirryin tänne hakkaamaan näitä :D






Nää on vaan niin mun elämästä kaikki!! haha

Mun pitäis lähteä jo ajelemaan Helsinkiin, mutta Käpylän kämpän avainta ei löydy mistään!Vihaan kun tavarat on hukassa ää. Tässä tulee vielä randomkuvia päivän lookista. Koittakaa kestää noita peilikuvia
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Mulla tulee mielee tästä kuvasta ihan Bad Romance musavideon se kohta missä Lady Gaga näyttää ihan joltai alienilta, joten oli pakko laittaa tänne :D
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Mä yritän nyt vielä ettiä :(


-Sara

19 kommenttia:

aleika kirjoitti...

hahahahahha, noi on ihan huippuja! oon jo hyvän aikaa saanu päivän nauruannoksen noista :D tell rape joke to girl, girl was raped :DDD en ehkä kestä enääää.

Sara kirjoitti...

aleika hahah :D no mitäs tää mun yks lemppari: person bumps into you. you shout "are you blind???!!!" person is blind :DDDDDDDDDD

aleika kirjoitti...

:D:D:D:DD:D:DD okei toi on kans aika hyvä!

tell parents youre gay... they dont believe you :DDDDD

ei tästä tuu taas yhtään mitään..

oli pakko pistää omaanki blogiin nyt kun muistutit mua näistä reppanoista :D ahahahahah koko toimisto on ihan hiljanen ja repeilen täällä yksinäni D:D: voisin piristää työkavereita pistämällä niille talon sisäisellä s-postilla vähä socially awkward penguineja! ;-)

Riikka kirjoitti...

Hahaa, print 15 page paper realize typo on first page :D

Just aloin tulostaa 15 sivuista oppimispäiväkirjaa.. :D Ihan varmasti on kirjotusvirhe ekalla sivulla.

bloo90fashion kirjoitti...

i love your long hair ♥

xoxo.
bloo.

Anonyymi kirjoitti...

oij vähän sä oot nätti !: )

Anonyymi kirjoitti...

Mahtavia nuo :D Hei, jos saa postaustoivetta pyytää nii ois tosi kiva (ja hyödyllinen ainaki mulle), jos voisit tehdä sellasen asuste-vinkkipostauksen :) Itellä nimittäin alkaa ideat olla hukassa ja sulla on aina tosi kivoja asusteita!

Jarna kirjoitti...

ahahaha kuolen näitä:DD

Janita kirjoitti...

Toi karvaliivi on makee, mistä olet hankkinut sen?

vihreäkaupunki kirjoitti...

Jännä olkapäävetoketju :P

miukumauku kirjoitti...

Noheii mut sehän on mahdollista tulostaa tietty sivu vaan ni toi yks ei oikeen toimi! Ellen oo ihan väärässä :D Mut mahtavia kyllä!

Anonyymi kirjoitti...

mistä oot tilannu/ostanu sun lisäkkeet? näyttävät niin hyväkuntosilta ja sileiltä! ootko muuten ikinä ajatellut värjätä tummaksi;)?

Henna kirjoitti...

Ahahah noi pingut on jotain niin parasta :D Vietin äsken tunnin hajoillen noille yksin ääneen, jotenki tunnisti ittensä liian monesta..

Inssu kirjoitti...

Hää mitä nuo pingviinit oikeen on :D Asukuva kolahti muhun aika voimakkaasti, kiitti vaan!

i. - Match Made in Tinder ♥ kirjoitti...

Hahaha, ihania noi pingviinit, niin kans mun elämästä :D Kiitos nauruista :)

Anonyymi kirjoitti...

Mitä kautta sä lisäät kuvas? Ja missä koossa?
Osaisitkohan auttaa mua, ku mä lisään ImageShackin kautta, koossa 640X480 (jos otan 320X240, ne on liian pieniä...) ja sit aina osa jää reunasta pois :o Ei paljoa, mut kuitenki häiritsevästi...

Anonyymi kirjoitti...

http://kuvake.net/user/Sara_/image/3034416

onko sun kuvat? epäilen että takana on taas joku "hieno ihminen"

tunnukset on kyllä tosin tehty näköjään 2007.

ps. ihana blogi sulla!:)

LoLaZeRo kirjoitti...

heips!mulla ois tyhmiä kysymyksiä vaikka muille jakaa mutta sinä olet se onnekas voittaja jolle ne esitän :DD eli; käytätkö urheilurintsikoita ? ja .. useimmissa urheilutopeissa kun on semmonen "liiviosa" tms, niin kuuluuks pitää urheilurintsikoita(joissa tulee ärsyttävästi ihan poika-olo) ja sit semmonen toppi? on ainaki sitä tukee sitte...:DD

Anonyymi kirjoitti...

Mä en tajua tota ekaa??? Siis alat kirjoittaa koneella mutta huomaat että ystäväsikin kirjoittaa koneella ja lopetat ja niin tekee hänkin. HÄH? Mitä ihmettä?